Дунаївчанин створив карту Старого Кам'янця із оновленим логотипом міста (ФОТО)

Дунаївчанин створив карту Старого Кам'янця із оновленим логотипом міста (ФОТО)
Світлина із архіву Юрія Нівенгловського у соцмережі
  • Юрій Нівенгловський взявся за розробку ергономічної карти Старого міста для туриста. Понад 40 архітектурних пам’яток, фестивальний календар на 2017 рік, оновлене лого міста.
  • Основним мотивом клопіткої роботи – бажання розвитку в улюбленій справі.
  • Журналісти «20 хвилин» дізнавалися в автора про особливості нової туристичної мапи Старого Кам’янця.

Туристам Кам’янець без гідів, Інтернету чи підказок місцевих важко обійти, обдивившись кожну історичну місцину. Адже за кількістю пам’яток старовини та культури місто в рейтингу «7 чудес України» впевнено посідає третю сходину, після Києва та Львова. Туристи часто в якості допомоги користуються мапами або купують їх друзям в якості сувенірів.

А нещодавно у Кам’янці з’явилася ще одна карта. Її автор -  дунаївчанин Юрій Нівенгловський. Він розповідає, що особливістю цієї карти Старого Кам’янця є її ергономіка (А7 розмір мапа має у складеному виглядів, а розклавши – А4).

світлина із архіву Юрія Нівенгловського у соцмережі

Як розповів журналістам «20 хвилин» автор карти, на створення мапи Старого Кам’янця він витратив трохи менше 2 місяців. А от сам логотип Юрій розробляв понад 3 місяці.

Міська влада не вельми ініціативно поставилася до пропозиції оновити логотип Кам’янця:

«У міську раду саме з картою у мене бажання звертатися не було. Бо перед цим звертався туди з пропозицією щодо оновлення туристичного логотипу міста. Показував вже готовий проект, тобто це не були просто слова, що «давайте оновимо логотип». Але після спілкування по цьому питанню стало зрозуміло, що це, м’яко кажучи, не актуально», - каже Юрій Нівенгловський.

Автор карти зізнається, що надихало його на створення сама історія Кам’янця – Подільського:

«Взагалі перша ідея була у створенні логотипу в античному (стародавньому) стилі. Проте потім аналізував роботи інших проектів з туристичного брендингу міст і вирішив створити його більш сучаснішим, з поєднанням різних кольорів», - зізнається Юрій.

На питання: «Чому саме куля  стала основою логотипу карти Кам’янця – Подільського?», відповідає:

«Давно вони мене зачаровують, складається якесь казкове відчуття, коли за ними спостерігаю під час фестивалів. Сам на них не літав, дуже боюсь висоти. Ну і ті факти, що місто претендує на столицю країни з повітроплавання; і те, що кулі тут запускали ще у 1784 році; і те, що кам’янецькі краєвиди ваблять до себе велику кількість повітроплавців - не могли мене залишити осторонь і використати це у логотипі. А оскільки фортеця є візитівкою Кам’янця, то логічно було би поєднати ці складові».

Юрій розповідає, що основна концепція карти побудована на тому, аби туристові було максимально зручно отримати важливу інформацію. У карті вказано понад 40 архітектурних пам'яток, короткі відомості про місто, графік роботи музеїв у старому місті, фестивальний календар на 2017 рік, короткі відомості по готелях, ресторанах Старого міста (адреса, номери телефонів), номери маршруток, які їдуть до Старого міста, а також номери телефонів місцевих служб таксі.

Про те, хто фінансував тиражування карт, Юрій коментувати відмовився.

Підсумовуючи, Юрій Нівенгловський каже, що за цю справу вирішив взятися суто із бажання розвиватися у сфері графічного дизайну. Адже це - його улюблена справа.

 

 

Коментарі
keyboard_arrow_up