Цього року Гройсман вдруге відвідав Хмельниччину. Вчора, 4 жовтня, він проінспектував виконання ремонтних робіт на ділянці траси Н-03 «Житомир — Чернівці» біля Кам’янця-Подільського. Розповів прем’єру про перебіг робіт начальник служби автомобільних доріг Хмельницького Петро Гнидюк.
- Сьогодні я у Кам’янці-Подільському для того, щоб провести з колегами нараду з питань безпеки дорожнього руху в Україні. Ми маємо ряд заходів спрямований на те, щоб зменшити кількість травмованості, ДТП і смертності на українських дорогах. Ми передбачаємо щороку біля 2,5 мільярдів на будівництво нових доріг. Для того, щоб не було можливості зіткнень, щоб були підвищені заходи безпеки на дорогах. Ця дорога, на якій ми зараз знаходимось востаннє ремонтувалася понад 40 років тому. За словами місцевих тут гинуть понад 100 людей щороку. Дорога є надслизькою, неправильно збудованою і аварійно-небезпечною. З моменту будівництва жодних смертей не відбувається і я вважаю це величезною перемогою. Наше завдання сьогодні – формувати безпечне середовище для українських водіїв, - сказав Володимир Гройсман.
Після огляду ремонтних робіт, прем’єр зі своєю командою і охоронцями поїхали до старого міста. Там він відвідав катедральний костел святих Петра і Павла, де розмовляв з єпископом Кам’янець-Подільської діоцезії Леоном Дубравським.
Згодом у готельному комплексі «Клеопатра» почалася нарада з питань безпеки дорожнього руху. На нараді обговорювалися питання дотримання правил дорожнього руху, стану українських доріг, безпеки дітей на дорозі, реалізації нових будівельних норм, закупівлі нових приладів для поліції і обговорювали «Пілотний проект», що фінансуватиметься Європейським Союзом.
Після наради прем’єр виступив на прес-конференції, почав він з промови:
- Ми почали масштабно будувати дороги в Україні. Важливо не забувати про аспект безпеки. Ми створили такий інструмент в дорожньому фонді, який дозволяє акумулювати близько 2 з половиною мільярдів гривень, які ми маємо направляти на безпеку на дорогах. Йдеться про будівництво руху по колу, які дають можливість зменшувати швидкість пересування, острівці безпеки, освітлені і чітко визначені пішохідні переходи, розділення смуг руху транспорту. Але хочемо навести до прикладу одну цифру з 2005 року, за офіційною статистикою, – на автодорогах загинуло 74 тисячі українців, 600 тисяч постраждало у ДТП, - пояснив Гройсман.
Що планують робити, щоб зменшити аварійність:
1. Спеціальними засобами технічного контролю національна поліція досліджуватиме швидкість на дорогах.
2. Через тиждень будуть повністю задіяні всі механізми штрафних санкцій до порушників правил дорожнього руху. Головна причина смертності і аварій на дорогах - перевищення швидкості.
3. Приділять увагу безпеці дітей на дорозі. Буде розроблена спеціальна урядова програма і запустять ініціативу, щоб дитину завжди було видно на дорозі в темну пору дня.
4. Контроль за порушниками правил дорожнього руху.
5. З вересня встановлені нові будівельні норми, головна вимога – щоб вони були задіяні у проектуванні українських доріг.