Кам’янчанам повернули 135 тисяч гривень за неякісні товари

Кам’янчанам повернули 135 тисяч гривень за неякісні товари
  • Працівники департаменту економіки і розвитку інфраструктури міста звітували про виконану роботу із захисту прав споживачів і нагадали про права кожного громадянина

Консультує про захист прав споживачів департамент економіки і розвитку інфраструктури міста.
Протягом 2018 року працівники департаменту економіки і розвитку інфраструктури міста розглянули 158 заяв, скарг і звернень споживачів. Із них: на особистому прийомі - 103, на консультативному пункті ринку ТзОВ «КВЗП «Кам’янець-Подільський» - 4, письмових звернень до виконавчого комітету - 43, до обласного контактного центру ОДА – 5 і на радіопередачу «міська кухня» - 3. Повідомляють на сайті міської ради.
Найбільше звернень надходить через придбання товарів для побуту і телефонів, порушення умов договорів і термінів гарантійного обслуговування товарів. Станом на 10 жовтня 2018 року споживачам повернули гроші за неякісні товари і здійснили обмін на товари, що відповідають вимогам нормативних документів, на суму 135 тисяч гривень.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі придбання неякісних товарів для побуту і виявлення у них недоліків протягом гарантійного терміну споживач може вимагати пропорційного зменшення ціни чи безоплатного усунення недоліків товару. 
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення ним касового чи товарного чека, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк – технічного паспорта чи іншого документа, з позначенням дати продажу.  
При пред’явлені споживачем письмової вимоги до суб’єкта господарювання про безоплатне усунення виявлених  недоліків у непродовольчих товарах -  їх повинні усунути протягом 14 днів, відколи надійшла заява. На час ремонту споживачу надається товар аналогічної марки. Для цього власник, до якого подали заяву, повинен мати обмінний фонд товарів.
У разі виявлення у товарі істотного недоліку, гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору або в інший строк за домовленістю сторін протягом семи днів.
У разі придбання споживачем неякісних товарів продавець повинний їх замінити або повернути гроші, якщо недоліки виявили у межах терміну придатності. 
Захист прав споживачів здійснює Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів і захисту прав споживачів. У нашому місті – це Кам’янець-Подільське міськрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, чиї працівники можуть здійснювати відповідні перевірки за зверненнями громадян і накладанням штрафних санкцій. 
Управління розташоване за адресою: вулиця Нігинське шосе, 30а, телефон 41414.

Коментарі
keyboard_arrow_up