Кам’янчани розповіли про проблеми громадського транспорту (ОПИТУВАННЯ)

Кам’янчани розповіли про проблеми громадського транспорту (ОПИТУВАННЯ)
Фото з архіву сайту "20 хвилин"
  • Чіткий розпорядок роботи, привітніші водії, чистота у маршрутках - журналісти “20 хвилин” вирішили дізнатися, що хотіли б змінити кам’янчани у громадському транспорті міста.

 

Вартість проїзду у громадському транспорті у містах України поступово зростає, а от якість наданих послуг є далеко не найкращою. Кам’янчани розповіли, чим незадоволені у громадському транспорті та що бажали б змінити.

Сергій, 22 роки:

“Чесно кажучи в мене немає претензій до маршруток. Хіба-що в деяких мені ноги доводиться виставляти в прохід бо між сидіннями не поміщаються... Сергій, 1м 85см”.

Христина, 25 років:

“1.У нас в Кам'янці транспорт має бути для людей, а не водіїв і кишені власників. (ясно що в мінус не мають працювати), але хамство, куріння, обгони-перегони, а також ігнорування людей з обмеженими можливостями - не прийнятні!
2. Стан маршруток - їх періодична технічна перевірка на справність. Адже неполагоджені гальма, запах бензину або пожежа яка була недавно - не мають бути нормою! Це людські життя, тому і перевізник і водій повинні взяти на себе відповідальність.
3. Зручні, добре освітлені та безпечні зупинки з таблицями або QR кодами коли кожен може знати, де зараз знаходиться маршрутка і коли вона приїде, особливо в нічний час!
4. Чистота у маршрутках! Це те, що є на мою думку, елементарним і деякі водії це дуже гарно виконують, а деякі походу гарчірки ні разу не бачили!
5. Тренінги для водіїв, як бути ввічливим, як поводитися у стресових ситуаціях і так далі. Вони працюють з людьми та різною категорією населення, тому їм потрібні значння та навички, які б допомогли їм справлятися у різних ситуаціях.
6. Звертаюся до людей! Якщо ВИ бачите дещо неадекватне у транспорті або у поведінці водія, пишіть про це не тільки у соцмережах, а скарги!!!Якщо будете мовчати то такими транспортні послуги і залишаться.
7. Організувати приз для найкращого водія і маршрутки року шляхом голосування людей, або що, це буде для певної їх частини стимулом для покращення сервісу.
Я особисто, була на громадському засідання щодо громадського транспорту у місті якщо не помиляюсь у жовтні місяці, але жаль, що мало де було написано, що воно відбудеться, і багато людей проігнорували, тому присутність була низька....
Для поліпшення якості надання послуг громадського транспорту у місті потрібен постійний моніторинг як збоку влади а особливо від людей!!!
P.S. : Квиточки то круто, по-європейськи та відповідально!”

Олександра, 20 років:

“Думаю, важливою зміною для нашого громадського транспорту було б чіткий розпорядок роботи. А то один раз чекаєш більше 10 хвилин а на наступний раз дві майже одна за одною йдуть і навіть не в час пік. Важливо щоб цей розпорядок був відомий всім і перевізникам і пасажирам і щоб водії його ретельно дотримувались”.

Денис, 32 роки:

“Не можу сказати, що на щось маю особливі скарги. Часто бувають маршрутки переповнені, хотілося б щоб якось регулювали кількість людей, які заходять в транспорт”.

Анастасія, 20 років:

“Хотілося б, щоб громадський транспорт був чистішим, а водії привітнішими. Також хотіла б, щоб маршрутки були не такими маленькими. В час пік забагато людей. Також не зручно добиратися в маршрутці з жд вокзалу або автовокзалу з валізою/дорожніми сумками додому, бо в салоні мало місця”.

Дмитро

"Перш за все я бажав би замінити оці старі "катафалки" на новий економічний автоматизований передбачений для людей інвалідів та безпечний електротранспорт. Ще б зробив курсування маршрутів частішим(а не один в пів години ато й годину). Замінив шансон та попсу на актуальні новини по радіо. Щоб нічні маршрути курсували частіше і щоб їх кількість була більшою".

А з якими труднощами Ви стикаєтеся у громадському транспорті Кам’янця? Діліться у коментарях.

 

Коментарі (2)
  • Лариса Сенюк Осадчук

    Водій 21 маршруту на зупинці навпроти "Абсолюту" не взяв людину пенсійного віку. Водію було показане посвідчення біля передніх дверей , але пройти через передні двері не було можливості через скупчення пасажирів і людина попросила дозволу пройти в салон через середні двері , де вийшло багато людей, але водій зачинив двері перед носом пенсіонера і поіхав. Водіі пільгових автобусів ведуть себе як хазяі - хочу везу , не хочу - йди пішки .

    Посилання на джерело: https://kp.20minut.ua/Podii/kamyanchani-rozpovili-pro-problemi-gromadskogo-transportu-opituvannya-10661069.html#page_comments

    Лариса Сенюк Осадчук reply Лариса Сенюк Осадчук

    На майбутнє треба буде сфотографувати номер автобуса і водія , може тоді будуть себе краще поводити!
keyboard_arrow_up