Упродовж трьох днів, з 21 по 23 квітня, у Кам’янці – Подільському проходив другий за рахунком медіа-форум. Лектори із Харкова, Рівного, Одеси, Києва ділилися досвідом із журналістами, PR-никами.
Спілкувалися на теми соцмереж та їхнього корисного використання у професійній журналістській діяльності.
Читайте також: Як минув перший день кам’янецького форуму.
Упродовж другого і третього дня форуму учасники дізналися про те, як «треба говорити, щоб тебе побачили» від декану факультету журналістики НУ «ОЮА» Тетяни Кузнецової. Олександр Щелоков та Анастасія Розлуцька розповіли про проект «E-DATA» так як електронні інструменти можна використовувати у ході проведення журналістських розслідувань.
Олена Лептуга поділилася досвідом про роботу у конвергентній редакції. Розповідала на прикладі функціонування харківського інтернет-видання «Накипело». Леся Ярошенко із Києва з КНУ ім. Шевченка повідала присутнім аспекти поширення соціальної реклами.
Юрій Фінклер із МЕГУ ім. Дем’янчука описав якими є влада та ЗМІ у «постамайданний» період. А завершила форум Олена Тараненко, завкаферди Донецького національного університету ім. Стуса. Мова лекції йшла про підміну смислів в умовах війни.
Завершився форум врученням сертифікатів учасникам заходу.
Загалом зареєструвалося на захід трохи більше 80 учасників. Але далеко не всі відвідували захід. Якщо зрівняти із минулим роком, то І медіа-форум зібрав значно більше учасників. Ймовірно, невелика кількість присутніх на лекції учасників пов’язана із паралельним відкриттям турсезону – журналістам треба було встигнути скрізь: і на форумі побути, і рекорди фіксувати.